به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت در مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، بر اهمیت اولویتدهی به دغدغههای شهروندان در حوزه حملونقل، ترافیک و آلودگی هوا تأکید کرد.
وی افزود: تمام تلاش ما در معاونت حملونقل و ترافیک باید معطوف به این باشد که بتوانیم راهکارهای مؤثری برای کاهش مشکلات ترافیکی و بهبود کیفیت هوا ارائه دهیم، چرا که این مسائل بهطور مستقیم بر زندگی شهروندان تأثیرگذار است.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به لزوم همافزایی سطوح مسئولیتی و همسویی در مأموریتها و همنگاهی در اقدامات گفت: تقدیر از زحمات مسئولان پیشین و انتصاب افراد جدید، فرصتی برای بازنگری در رویکردها و تلاش برای بهبود عملکرد است. ما باید با همدلی و همکاری، بتوانیم گامهای مؤثری در راستای تحقق اهداف تعیینشده برداریم.
سرمایهگذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بهبود ایمنی ترافیکی در اصفهان
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان از هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۳ برای بهبود ایمنی ترافیکی در نقاط حادثهخیز شهر خبر داد و گفت: یکی از اولویتهای اصلی ما، شناسایی و رفع نقاط پرخطر در سطح شهر است تا بتوانیم با اجرای پروژههای ایمنسازی، از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.
ساکت توجه به اصلاح چالشهای ترافیکی با مداخله مهندسی یا ظرفیتسازیهای نظارت هوشمند را از رویکردهای جدی در این مسیر برشمرد و افزود: اینکه تنها برای رفع نقاط حادثهخیز این میزان هزینه هدفگذاری میشود موید اراده شهر برای کاهش تصادفات است و در این مسیر با همکاری پلیس راهور اقدامات ویژهای در دست اجراست.
وی ادامه داد: این روند با ضریب بالاتر و مداخله گستردهتر برای بهبود عملکرد شبکه معابر در سال آینده مورد توجه است.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار داشت: تأمین ایمنی شهروندان در معابر و خیابانها از تأکیدات اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر است و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف بهکار خواهیم بست.
تقدیر از همکاری اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان در پروژههای مهم شهری
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان از همکاری صمیمانه و مؤثر اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان در اجرای پروژههای مهم شهری قدردانی کرد و گفت: همکاری و تعامل نزدیک با اداره کل ارتباطات، به ما کمک کرده است تا بتوانیم پروژههایی نظیر کمپین ایستگاههای شارژ خودروهای برقی با عنوان «اولین پریز شهر کلید خورد»، رویدادهای آدم و هوا، افتتاح ۳۷ دستگاه اتوبوس جدید، ورود همزمان دو دستگاه TBM به ایستگاه متروی ابنسینا و رونمایی از ۵۰ دستگاه تاکسی برقی را بهخوبی به شهروندان معرفی کنیم.
ساکت با اشاره به اهمیت برندینگ و اطلاعرسانی صحیح افزود: تلاشهای اداره کل ارتباطات در راستای معرفی دستاوردهای شهرداری، نقش بسزایی در افزایش رضایت شهروندان داشته است.
تاکید معاون اداره کل ارتباطات بر ایجاد حس امیدآفرینی در شهروندان
مهدی مطیعیفرد، معاون اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان در این جلسه با اشاره به نگاه عمیق معاونت حملونقل و ترافیک نسبت به مسائل شهری، بر اهمیت ایجاد حس امیدآفرینی در شهروندان از طریق اطلاعرسانی صحیح و بهموقع تاکید کرد.
وی افزود: ما باید با ارائه تصویری روشن از تلاشهای شهرداری، در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری، به شهروندان نشان دهیم که آیندهای بهتر در انتظار آنهاست.
وی با اشاره به بازخوردهای مثبت شهروندان درباره پروژههای جاری شهرداری گفت: پروژههایی همچون ارتقای ایمنی در مسیرهای عابرپیاده، اقدامات ترافیکی و ایمنسازیها در مناطق مختلف شهر که حتی بهطور مستقیم تبلیغ نمیشوند، بازخورد مثبتی از سوی شهروندان داشته است که نشان میدهد مردم به تلاشهای شهرداری توجه میکنند.
نظر شما