ثبت ۴۴۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: طی یک ماه گذشته ۴۴۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد برقرار و مطالبات به مسئولان ارجاع شد.

بهروز محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ثبت ۴۴۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در بهمن اظهار کرد: بیشترین تماس‌های دریافتی مربوط به موضوع‌های نظافت معابر، سدمعبر توسط اصناف، گزارش ساخت‌وسازهای غیرمجاز و سدمعبر ناشی از مصالح ساختمانی بوده است.

وی با اشاره به نقش کلیدی سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان افزود: این سامانه نقش مهمی در ارتقای خدمات شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان ایفا می‌کند و رضایت شهروندان نیز به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کیفیت خدمات شهری در نظر گرفته می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سامانه ۱۳۷ با دریافت گزارش‌ها و پیگیری‌های لازم تلاش می‌کند تا مشکلات مطرح شده توسط شهروندان را در اسرع وقت رفع کند و گامی مؤثر برای توسعه و بهبود خدمات شهری بردارد.

محمدپور گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با شماره ۱۳۷، مشکلات و پیشنهادات خود را به اطلاع شهرداری برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

کد خبر 841652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.