بهروز محمدپور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحالوبختیاری با اشاره به ثبت ۴۴۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در بهمن اظهار کرد: بیشترین تماسهای دریافتی مربوط به موضوعهای نظافت معابر، سدمعبر توسط اصناف، گزارش ساختوسازهای غیرمجاز و سدمعبر ناشی از مصالح ساختمانی بوده است.
وی با اشاره به نقش کلیدی سامانه ۱۳۷ بهعنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان افزود: این سامانه نقش مهمی در ارتقای خدمات شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان ایفا میکند و رضایت شهروندان نیز بهعنوان یکی از شاخصهای اصلی سنجش کیفیت خدمات شهری در نظر گرفته میشود.
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سامانه ۱۳۷ با دریافت گزارشها و پیگیریهای لازم تلاش میکند تا مشکلات مطرح شده توسط شهروندان را در اسرع وقت رفع کند و گامی مؤثر برای توسعه و بهبود خدمات شهری بردارد.
محمدپور گفت: شهروندان میتوانند با تماس با شماره ۱۳۷، مشکلات و پیشنهادات خود را به اطلاع شهرداری برسانند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام شود.




نظر شما