خميني کبير (ره) همچنان زنده است

خبرگزاري ايمنا: قلب ملت ايران و مشتاقان انقلاب اسلامي در وفاداري به آرمان‌ هاي بلند امام (ره) مي ‌تپد.

به گزارش ايمنا، اداره‌ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان در بيانيه‌اي با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) برخورد قاطعانه با عاملان و مسببان اين حرمت شکني را خواستار شد. در ادامه، بيانيه‌ي اداره‌ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي را مي خوانيم.
حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و روح خدا در کالبد جهان اسلام بود و شخصيت تاريخ‌ ساز و بي ‌نظير آن رهبر جاودانه براي هميشه چراغ هدايت ملت‌ ها و جوامع آزاده در عرصه‌ هاي استکبارستيزي، عدالت‌ خواهي و حق ‌طلبي به شمار خواهد رفت.
پيروان امام خميني (ره) و تربيت يافتگان مکتب ولايت فقيه با الهام از آموزه‌ هاي تاريخي و انقلابي خود، هيچ‌ گونه سکوت و کوتاهي در قبال معرفي، محاکمه و مجازات سريع عوامل پشت صحنه و مجريان اين اقدام سخيف و وقاحت ‌بار را که بي ترديد ريشه‌ي ‌آن را تحمل نکرده و به آنان نشان خواهد داد خميني کبير (ره) همچنان زنده است و قلب ملت ايران و نيز تمامي مشتاقان انقلاب اسلامي در جاي جاي عالم در پاي وفاداري به آرمان‌ هاي بلندش مي ‌تپد.
بي ‌گمان استکبار جهاني نمي ‌تواند هيچ حقيقت نابي را تاب آورد و آن زمان که نااهلان را به همراهي وا دارد، صداهايي برخواهد خواست که فرهنگ را در بي‌ فرهنگي و راه را در گمراهي معنا مي ‌کند.
درست همين زمان است که پرده از چهره ‌هاي واقعي کنار رود و چهره‌ هاي کريه برخاسته از ذات ‌شيطاني هويدا شود.
مديريت و كاركنان اداره‌ي كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خميني (ره) که همانا اهانت به اسلام ناب محمدي (ص) است، و ضمن دعوت از همه‌ي فعالان عرصه‌ هاي فرهنگي و هنري استان اصفهان جهت پرداختن به شخصيت والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) در آثار خويش، غبار نشسته بر اين حقيقت هميشه زنده تاريخ را بزدايند، تا شايد بخشي از دين فرهنگ و هنر اين مرز و بوم به جريان اصيل انقلاب اسلامي اداء گردد.
از مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز برخورد قاطع با عاملان و شياطين شكست خورده‌ي جبهه‌ي جنگ نرم و مسببان فجايع اخير و توهين كنندگان به ساحت سرمايه‌ي جاودان نظام مقدس اسلامي حضرت امام خميني (ره) را انتظار دارد و همراه با امواج خروشان مردم مؤمن و بصير، تبعيت كامل و تجديد بيعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله الظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) اعلام مي دارد.
روابط عمومي اداره‌ي کل فرهنگ ارشاد اسلامي استان اصفهان
کد خبر 8155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.