نوآوري، نجات بخش ملت است، نه توجه به سرمايه داري

خبرگزاری ایمنا: فرماندار فریدن مبارزه با مفاسد اقتصادي در دستگاه‌هاي اداري و جامعه را از مهم‌ترين راهكارهاي اقتصاد مقاومتي بیان کرد و گفت: نو آوري، نجات بخش ملت است، نه توجه به سرمايه داري.

به گزارش خبرنگار ایمنا از فریدن، امير هادي در جلسه همايش اقتصاد مقاومتي با حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي و شوراهاي اسلامي شهر و روستا که در شهرستان فریدن برگزار شد، ضمن يادي از شهيدان مطهري، رجايي، باهنر، بهشتي و شهيدان انقلاب، به تقويت گروه‌ها و احزاب جدايي طلب و جريان‌هاي سياسي منحرف توسط دشمنان در اوايل انقلاب براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره و اظهار كرد: وقتي دشمن به بن بست برمي‌خورد تراژدي تحريم دوباره تكرار مي‌شود. 
وی افزود: دشمن با ترور در هشت سال جنگ تحميلي نتوانست سياست‌هاي خود را به كرسي بنشاند و مقابله خود را از طريق تحريم آغاز كردند و اوج تحريم‌ها در هشت سال دفاع مقدس به روي صحنه آمد.
فرماندار فريدن تصریح کرد: فرهنگ مقاومتي كه انقلاب را تا به امروز سرپا نگه داشته است نشات گرفته از ايثار و از خود گذشتگي ملت هميشه در صحنه است و امروز ما بايد دشمن را در عرصه ديگري شكست دهيم که اين عرصه از مراحل نظامي و سياسي عبور كرده و به رزم اقتصادي رسيده است. 
وی به فرهنگ غني و كامل شيعه اشاره کرد و افزود: با كمك اين فرهنگ، دشمن را در اين عرصه هم ناكام مي‌گذاريم. 
هادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در رابطه با توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، رعايت الگوي صحيح مصرف، دوري از اسراف و تبذير و مبارزه با مفاسد اقتصادي در دستگاه‌هاي اداري و جامعه را از مهم‌ترين راهكارهاي مبارزه در اقتصاد مقاومتي بيان كرد و خاطرنشان کرد: نوآوري، نجات بخش ملت است نه توجه به سرمايه داري.
انوري معاونت قرارگاه بسيج سازندگي سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در جلسه مديريت در رعايت الگوي مصرف و پرهيز از اسراف را جهاد اقتصادي عنوان کرد و بیان داشت: نبايد فرهنگ زندگي ما وابسته به تحريم‌ها باشد و ايفاي نقش ما در جامعه با تحريم‌ها دست خوش اتفاقات جديد شود. 
وی بر شناخت و از بين بردن موانع ايجاد اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد و خاطرنشان ساخت: ضرورت طراحي يك الگوي زندگي مناسب با اقتصاد مقاومتي براي مبارزه با تحريم‌ها دوري از اسراف و تبذير و حمايت از توليدات داخلي است. 
معاونت قرارگاه بسيج سازندگي سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي بايد ماهيت مردمي داشته باشد و شناخت ظرفیت‌ها نقش مهمي در اجراي اقتصاد مقاومتي ايفاگر است و تقويت تعاوني‌هاي روستايي بايد در دستور كار قرار گيرد./20
کد خبر 78220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.