پروژه مشارکتی ماهان همزمان با دهه ولایت بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی مجتمع تجاری و اداری و پارکینگ ماهان در منطقه ۱۴ شهرداری این کلان‌شهر، همزمان با جشن دهه ولایت افتتاح می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه مشارکتی مجتمع تجاری اداری و پارکینگ ماهان به‌عنوان یکی از پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان قلمداد می‌شود که با مشارکت بخش خصوصی انجام و به‌عنوان یک پروژه محرک رشد در منطقه می‌تواند در کنار ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی حرم حضرت زینب (س) به شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی آن کمک کند.

وی افزود: پروژه مشارکتی مجتمع تجاری و اداری و پارکینگ ماهان در منطقه ۱۴ شهرداری این کلان‌شهر، همزمان با جشن دهه ولایت افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مجموعه تجاری و پارکینگ ماهان به مساحت ۲۴۳۵ متر مربع با زیربنای ۱۱ هزار و ۸۲۷ متر مربع در پنج طبقه و ۱۴۶ باب واحد تجاری در سه طبقه با ظرفیت پارکینگ بالغ بر ۱۶۰ محل پارک خودرو مقابل حرم حضرت زینب (س) احداث شده است.

حیدری گفت: ارزش این پروژه حدود ۵,۵۰۰ میلیارد ریال است و با نما و منظری زیبا در نقطه با اهمیت در راستای وجود ظرفیت گردشگری مذهبی و تراکم و تنوع جمعیتی بالا احداث شد.

پروژه مشارکتی ماهان همزمان با دهه ولایت بهره‌برداری می‌شود

وی ادامه داد: امیدواریم با مدیریت خوب در بهره‌برداری، ضمن ایجاد رونق اقتصاد محلی، بهترین خدمات را در حوزه‌های متنوع تجاری به شهروندان منطقه ۱۴ و بازدیدکنندگان از آن حرم مطهر ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر حمایت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری این کلان‌شهر از توسعه متوازن خدمات و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری متناسب با ویژگی‌های هر نقطه از شهر خاطرنشان کرد: کلید موفقیت در توسعه و آبادی شهر، آگاهی و مشارکت شهروندان است و مشارکت شهروندان و اهالی هر منطقه به‌عنوان یکی از کاراترین و اقتصادی‌ترین روش‌های توسعه، همواره مدنظر بوده و تلاش می‌کنیم تا به‌زودی چند پروژه مشارکتی دیگر با بخش خصوصی در حوزه‌های مختلفی از جمله احداث مجتمع‌های مسکونی، تجاری و خدماتی را به مرحله اجرا برسانیم.

حیدری با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری برای عملیاتی‌سازی شعار سال و تحقق مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهری گفت: پروژه مرکز خرید شمال شهر از دیگر پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۴ است که پس از اعلان فراخوان در مرحله ارزیابی متقاضیان سرمایه گذاری در این پروژه قرار دارد و به‌زودی شاهد عملیات اجرایی آن نیز خواهیم بود.

کد خبر 765420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.