هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی پیرامون حضور خود برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام، دلیلش هم این است که حضور در چنین عرصه‌هایی واجب کفایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ایام افراد به آن‌هایی که در مظان (نامزدی ریاست‌جمهوری) هستند مراجعه می‌کنند؛ افراد زیادی نیز به من مراجعه کرده‌اند، اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام، دلیلش هم این است که حضور در چنین عرصه‌هایی واجب کفایی است.

وی افزود: در نظام اسلامی دنبال صندلی و کسب قدرت نیستیم و بحث خدمت است، وقتی افراد مناسب برای خدمت به حد کفایت باشند، مسئولیت از انسان ساقط می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا افراد مناسب در عرصه هستند، تصریح کرد: افراد باید ثبت‌نام کنند تا معلوم شود. ما نام‌های بسیاری می‌شنویم، اما از طرف افراد هیچ اعلام موضع رسمی اتفاق نمی‌افتد، تا امروز شاید یکی دو نفر بیانیه داده‌اند. خداوند دست جمهوری اسلامی را برای خدمت باز گذاشته است و تعداد زیادی از افراد در صحنه حضور دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 758250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.