رتبه نخست منطقه ۷ اصفهان در اجرای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه سال گذشته بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در جایگاه نخست اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه منطقه ۷ شهرداری اصفهان در سال گذشته با اصلاح بودجه ۵۲۰ میلیارد تومان بود که حدود ۷۵ درصد آن معادل ۳۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی بود.

وی افزود: از این مبلغ حدود ۷۵ پروژه عمرانی با مبلغی بالغ‌بر ۳۶۰ میلیارد تومان اجرا کردیم که از نظر تعداد و مبلغ قرارداد بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در جایگاه نخست اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفتیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص منطقه تصفیه‌خانه شمال شهر اصفهان است که تا اواسط سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این تصفیه‌خانه از طریق تصفیه‌خانه حبیب‌آباد تغذیه می‌شود، در این مکان که یک محدوده ۵۰۰۰ متر مربعی است، ۲۰۰ لیتر پساب و ۱۰۰ لیتر خام وجود دارد و در کل طبق برنامه‌ریزی برای تصفیه تکمیلی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه را داریم که تمام خروجی آن از طریق نانو اوزون خواهد بود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در تصفیه‌خانه شمال اصفهان، سه شیوه تصفیه سوپرهواده برای فاضلاب خام، MBBR برای پساب و در مجموع تمام این‌ها با روش نانو اوزون تصفیه و گندزدایی کامل می‌شود و در مدار قرار می‌گیرد.

وی گفت: از دیگر پروژه‌های این منطقه می‌توان به اجرای حدود ۵۰ میلیارد تومان آسفالت در سطح معابر منطقه ۷ اشاره کرد که در این راستا اکثر خیابان‌های اصلی منطقه از جمله اشراق، برازنده، ابوریحان، آل‌بویه، آل‌یاسین، فلاطوری حدفاصل کاوه تا چهارراه اشراق، فرهنگیان و میدان برازنده روکش آسفالت شد و روکش آسفالت پوریای‌ولی در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های شاخص در حال اجرای این منطقه تصریح کرد: پل شریعتی در محدوده بلوار معلم و خروجی شهر اصفهان در بعضی ساعات با ترافیک سنگینی مواجه است، از این‌رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعریض و ایمن‌سازی پل را در دستور کار قرار دادیم و ردیف بودجه خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه پیاده‌روسازی خیابان‌های غرضی و ادیب رو به پایان است و پیاده‌روسازی خیابان‌های هسا و سرچشمه در حال اجرا است، افزود: اصلاح درزهای انبساطی پل شاه‌مرادی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی احداث پارک مولوی، گفت: احداث ضلع غربی خورزوق به سمت شهرک ولی‌عصر با رقم ۲۲ میلیارد تومان به پایان رسیده است و زیرسازی و روکش آسفالت آن انجام شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان سعدی در حال احداث است، تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه این منطقه ساماندهی و احداث دریاچه فاز سوم باغ فدک و مراکز فرهنگی در این کمپ گردشگری است.

کد خبر 757579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    روند اداری ساخت و ساز و گرفتن پایانی در این منطقه بسیار نامطلوب و کند است.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    پس چرا یک پل هوایی پایین تر شهرداری برقیش نمکنن این پل فرسوده شده