دانش‌بنیان‌ها تنها راه میان‌بر رشد و تعالی سازمان‌ها/ دومین نمایشگاه فن‌نما برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: اگر به‌دنبال رشد و تعالی در سازمان‌ها هستیم، راه میان‌بر حوزه کسب‌وکار دانش‌بنیان است که امیدوارم با حمایت فعالان و تدبیر مجموعه مدیریت شهر این شبکه شکل گیرد تا بتوان به مردم شهر خدمات بهتری را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جلسه‌ای که با موضوع فرصت همکاری و مشارکت با سازمان فاوا شهرداری اصفهان با حضور شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و نوپا برگزار شد، اظهار کرد: سازمانی همچون شهرداری دارای بالغ‌بر ۱۵ منطقه، ۷ معاونت، ۲۱ سازمان و شرکت و ۷ هزار نیروی انسانی به‌صورت مستقیم است که دارای نیازمندی‌های متعدد بوده و عرضه کننده خدمات و سرویس‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه حوزه فناوری برای شهرداری، ویژه و از اولویت‌ها است، افزود: از اهداف شاخص برنامه ۱۴۱۰، هوشمندسازی، فناوری و تحول در این حوزه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل میز هوشمندسازی در شهرداری اصفهان در این دوره از مدیریت شهر گفت: شهرداری فرهنگ و ساختار ویژه خودش را دارد و به الگویی عادت کرده است و تحول در آن کار بسیار سختی است

ابراهیمی تصریح کرد: معاونت برنامه‌ریزی در حوزه فناوری نوین برنامه‌هایی همچون چهارشنبه‌های شهرک علمی و تحقیقاتی را برگزار می‌کند، در این راستا نیازمندی‌های متعدد حوزه شهر از جمله پساب، زباله‌سوز، فضای سبز و حوزه ایمنی و آتش‌نشانی را در آن جلسات دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: پنجشنبه‌های فناور نیز از دیگر برنامه‌های مدیریت شهر است که برنامه اخیر آن با موضوع داده‌های اصفهان کارت در حوزه حمل‌ونقل برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رشد فزاینده و برکات بسیاری، نتیجه این ارتباطات و تعامل بوده است، افزود: در شهرداری تلاش می‌کنیم تا با عناصر اکوسیستم در این حوزه ارتباط بگیریم، در این راستا در موضوع تصفیه نانو ازن در حال خرید به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم که این اقدام در ادامه قرار داد ۱۱ میلیارد تومانی است که سال گذشته رقم زدیم.

ابراهیمی با اشاره به قرار داد باز ۱۰ میلیاردی با شهرک علمی و تحقیقاتی و طرح الزام شهرداری به استفاده از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: ظرفیت‌های خوبی در این عرصه وجود دارد، مهر سال جاری نیز دومین نمایشگاه فن‌نما را با موضوع هوش مصنوعی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر دنبال رشد و تعالی در سازمان‌ها هستیم، راه میان‌بر حوزه کسب‌وکار دانش‌بنیان است که امیدوارم با حمایت شما فعالان و تدبیر مجموعه مدیریت شهر این شبکه شکل گیرد تا بتوان به مردم شهر خدمت بهتری را ارائه کرد.

کد خبر 757474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.