سردار عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شد

سردار عمومهدی با حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سمت فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» را به عنوان فرمانده جدید سپاه روح‌الله استان مرکزی منصوب کرد.

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، فرماندهی سپاه نواحی امام رضا (ع) اصفهان و کاشان را در کارنامه خود دارد.

در پی این انتصاب فعالان رسانه‌ای و فرهنگی اصفهان انتصاب سردار عمومهدی به فرماندهی سپاه مرکزی را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

«باسمه‌تعالی
برادر بسیجی؛
سرتیپ پاسدار مرتضی عمومهدی؛ فرمانده محترم سپاه استان مرکزی

با سلام و تحیات

اینک که در پرتو الطاف خاصه الهی توفیق خدمت در سمت فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به شما عطا شده است بسیار خرسندیم و انتصاب شایسته جناب‌عالی به عنوان سرباز ولایت در این مسئولیت که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.
دوران حضور شما در سمت جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان برای اقشار مختلف دورانی همراه با تحول و تعالی با مدیریت بسیجی و جهادی بود و همگان در استان اصفهان شما را به‌عنوان چهره‌ای علمی، فرهنگی، مقید به جهاد تبیین و روشنگری، اهل جهاد و امیدآفرین یاد خواهند کرد.

تفکر بسیجی و تیم‌سازی شما عامل رشد و تعالی تفکر بسیجی در این استان پهناور بوده و ثمرات و نتایج مثبت آن در ذهن مردم شهیدپرور این استان نقش بسته است.

انتصاب شایسته جناب‌عالی به فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی را که بیانگر تجربه، تعهد، روحیه بسیجی و جهادی، مدیریت تحول‌گرا و تیم سازی جنابعالی و مایه مباهات بسیجیان استان اصفهان است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون را در راه خدمت به مردم شریف استان مرکزی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و خبرنگاران استان اصفهان»

کد خبر 757458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.