منتظر افزایش گرما باشید / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارش‌های بهاری در بعضی مناطق گفت: از سه‌شنبه در نیمه غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و از پنجشنبه در نیمه شرقی کشور، روند افزایش دما برقرار خواهد شد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در ارتفاعات البرز شرقی، بعضی نقاط خراسان شمالی، مناطق کوهستانی استان گلستان، بعضی نقاط اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه علاوه‌بر مناطق ذکر شده، بارش ارتفاعات البرز مرکزی را نیز در بر می‌گیرد و چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی نقاط شمال غرب کشور، رگبار و رعدوبرق پراکنده رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار است و طی پنج روز آینده در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه در نوار شرقی و منطقه زابل، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: از سه‌شنبه در نیمه غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و از پنجشنبه در نیمه شرقی کشور، روند افزایش دما برقرار خواهد شد؛ دوشنبه دریای خزر مواج است و دوشنبه خلیج فارس، سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۳۵ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۳۵ و کمینه ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 757407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.