ملت بزرگ ایران با وجود ولایت از حوادث انقلاب عبور می‌کند

فرمانده کل ارتش گفت: ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر نشان خواهد داد، در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر موسوی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت اظهار کرد: واقعاً باید به این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس که این‌گونه از لحظه‌ای که خبر سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان را شنیدند و تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این شهید ابراز کردند و دنیا مبهوت بزرگی این ملت است، تبریک گفت.

وی افزود: با وجود همه توطئه‌های رسانه‌ای برای سوءاستفاده از این ضایعه، دشمنان نظام و ملت تلاش کردند زخمی دیگر بر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکرها نشان داد ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: این ملت اولین بار نیست که از چنین حوادث و موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت از این حادثه همچون حوادث گذشته انقلاب عبور خواهد کرد و یک‌بار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان، پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد. ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است.

امیر سرلشکر موسوی بیان کرد: در روزهایی که پیش‌رو داریم انتخابات ریاست‌جمهوری را خواهیم داشت. ملت ایران بار دیگر نشان خواهد داد در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کرده‌اند. امیدوارم خداوند به ملت ایران روسفیدی و پیروزی‌های بیشتری عنایت فرماید.

کد خبر 757232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.