عملکرد مالی فدراسیون کشتی بیش از ۴۲۳ میلیارد بوده است

رئیس فدراسیون کشتی عملکرد مالی این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ را بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون کشتی، مجمع عمومی سالانه فدراسیون کشتی از صبح امروز یکشنبه _ششم خرداد_ با حضور محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.

علیرضا دبیر اظهار کرد: عملکرد مالی ما در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان بوده است که بیشترین عملکرد مالی در بین فدراسیون‌ها محسوب می‌شود و بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: نسبت به سال ۱۴۰۱، ۷۵ درصد رشد داشته‌ایم که این یک دستاورد بزرگ برای کشتی کشور محسوب می‌شود و خدا را از این بابت شاکریم.

دبیر تصریح کرد: بخش مهم دستاوردها این بوده که تنها یک‌چهارم بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ از طریق وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: عملکرد همکاری‌های استانی در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان بوده که این نیز یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد عملکرد مالی لیگ کشتی نیز گفت: عملکرد سازمان لیگ ۱۳۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

دبیر تصریح کرد: سال ۹۸ به اتحادیه جهانی بدهکار بودیم، اما در حال حاضر از این اتحادیه پیش هستیم.

وی تصریح کرد: برای دومین سال متوالی برای قهرمانان کشتی در رقابت‌های جهانی پاداش و حقوق ماهانه در نظر گرفتیم که این مبلغ سال ۱۴۰۲ رشد داشت و ما به ترتیب به مدال‌آوران طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش نقدی و ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان حقوق ماهانه پرداخت کردیم. ضمن اینکه در نوبت‌های مختلف نیز پاداش‌های چند صد میلیون تومانی به آن‌ها اهدا شد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: عملکرد مالی فدراسیون با دوره گذشته قابل مقایسه نیست و ما پیشرفت بسیار زیادی داشته‌ایم، هرچند که معتقدیم نگاه لازم در بودجه‌بندی، به کشتی با توجه به قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌هایش ‌ نشده است.

کد خبر 757229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.