گوشی آنر مجیک ۶ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی آنر مجیک ۶ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت آنر قصد دارد گوشی آنر مجیک ۶ پرو را به زودی وارد بازار هند کند، ممکن است این محصول در ماه جولای سال جاری عرضه شود، در حالی که قیمت دقیق آن هنوز فاش نشده است؛ بعضی از ویژگی‌های گوشی جدید آنر منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‏‌شود.

یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو تعبیه شده است که شامل یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۸۰ مگاپیکسلی می‏‌شود، انتظار می‌رود که دیگر مشخصات این گوشی مشابه مدل جهانی مجیک ۶ پرو باشد؛ این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، این محصول به تراشه Snapdragon ۸ Gen ۳ مجهز شده است.

یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر نسخه جهانی گوشی آنر مجیک ۶ پرو واقع شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 757214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.