نصب ۶ سرپناه ایستگاه اتوبوس در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه در دست اقدام بوده و نصب شش سرپناه ویژه اتوبوس انجام شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه افزایش مطلوب استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی و بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس از اولویت‌های مدیریت منطقه ۵ است، اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تعمیر ایستگاه‌های اتوبوس سطح این منطقه باهمت و تلاش مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه شش سرپناه ایستگاه اتوبوس (طرح جدید) در بلوار غدیر سپاهان‌شهر نصب شد، افزود: با بهسازی و استانداردسازی پیاده‌روها و بهره‌گیری از روش‌های نوین در ایمن‌سازی تردد عابران پیاده می‌توان نقش مهمی را در پیشگیری و کاهش تصادفات درون‌شهری ایجاد کرد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از پررفت‌وآمدترین محل‌هایی است که شهروندان از آن استفاده می‌کنند، گفت: مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

کارگر با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان تصریح کرد: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال انجام شد.

وی ادامه داد: در راستای بهبود سیما و منظر شهری، مناسب‌سازی محیط، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی معابر، محوطه‌سازی و ایجاد دسترسی راحت ایستگاه‌های اتوبوس با سطح سواره انجام شد.

کد خبر 757192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.