توزیع بیش از ۳۵۰ تن آسفالت در منطقه ۴ اراک

سرپرست منطقه چهار اراک گفت: در یک ماه اخیر، بیش از ۳۵۰ تن آسفالت در این منطقه توزیع شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پخش و توزیع بیش از ۳۵۰ تن آسفالت طی یک ماه اخیر در سطح معابر این منطقه شهری، در راستای بهسازی و ارتقا سطح کیفی معابر است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم واحد اجراییات منطقه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت معابری که نیاز به رفع خطر و مرمت موضعی داشته است.

سرپرست منطقه چهار اراک تصریح کرد: این عملیات با هدف بهسازی و ارتقا سطح کیفی معابر انجام می‌شود و در این راستا در یک ماه اخیر بیش از ۳۵۰ تن آسفالت در سطح منطقه پخش شده که شامل روکش آسفالت پیاده روی خیابان لاله و کوچه‌های منتهی به خیابان لاله و بلوار آشتیانی می‌شود.

حبیبی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح جهادی خیابان لاله علاوه بر اجرای بیش از ۱۵۰ تن آسفالت، به پاک‌سازی زمین‌های خالی و جمع‌آوری نخاله‌ها، همچنین اصلاح سه عدد گذرگاه عابر پیاده واقع در خیابان سید الشهدا (ع) مقابل خیابان لاله و در نهایت اجرای ۳۰ متر طول جدول گذاری و ۱۵ متر مربع سنگ فرش اشاره کرد.

وی در خصوص سایر اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه چهار اراک گفت: با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح منطقه و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول، عملیات جدول‌گذاری خیابان فردوس و همچنین ادامه عملیات جدول گذاری بلوار شهرک قائم به متراژ ۱۰۰ متر طول، اجرایی و عملیاتی شده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اراک، به جمع‌آوری نخاله و پاکسازی زمین‌های خالی خیابان فردوس توسط عوامل اجرایی منطقه و همکاری ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در راستای رسیدگی به درخواست‌های مردمی و شروع عملیات دیوار چینی ملکی واقع در خیابان شهدا کوچه بهار آزادی هم اشاره کرد.

کد خبر 757082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند اراک IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    با سلام خدمت اقای حبیبی کار شما بسیار ارزشمند است اما بساز وبفروش ها وقتی ساخت ساز می کنند و موجب تخریب اسفالت می شوند بهتر است که خسارت وارده به اسفالت پیاده روها و خیابان را به قیمت روز از انها دریافت شود
  • محمد IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    لطفا شهرصنعتی را هم دریابید.