تحول عمرانی و خدماتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار این کلان‌شهر گفت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحول عمرانی و خدماتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خواهیم بود که در نوع خود بی‌نظیر و چشمگیر است.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه‌های در حال احداث میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار این کلان‌شهر از جمله تالار آبزیان شامل یک سوله با ۱۵ غرفه، مجتمع سورت و بسته‌بندی شامل ۴ سوله، فاز دوم مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار شامل ۳۶ سوله و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان مطلوب و حرکت در این راستا با توجه به تعدد پروژه‌ها، جهادی و بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه تالار ماهی به عنوان بارانداز مقصد ماهی جنوب کشور در میدان میوه و تره‌بار این کلان‌شهر برای خرید و فروش ماهی در حال احداث است، افزود: هر روز ماهی از جنوب برای سورت و ارسال به سراسر کشور به اصفهان می‌آید که امیدوارم با ایجاد تالار و غرفه‌ها امکان استفاده شهروندان نیز بیشتر و بهتر فراهم شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به فاز دوم مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار تصریح کرد: فاز نخست این پروژه شامل ۴۵ سوله به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم پروژه شامل ۳۶ سوله ۶۰۰ متری است که طی دو سال گذشته مراحل احداث را پشت سر گذاشته است.

بقایی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان سردخانه، سورت و بسته‌بندی به‌ویژه برای میوه است که جای خالی آن احساس می‌شود، از این‌رو مجتمع سورت و بسته‌بندی شامل ۴ سوله در حال احداث است و احتمال دارد همزمان با افتتاح این سوله‌ها، کلنگ‌زنی سردخانه این میدان نیز انجام شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات ساخت دومین نیروگاه خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با ظرفیت ۲۰۰ کیلو وات خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، ظرفیت تولید برق نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحول عمرانی و خدماتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خواهیم بود که در نوع خود بی‌نظیر و چشمگیر است.

کد خبر 757077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.