ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیکی فوق‌سنگین به همراه پس‌زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی را در ورودی‌های شرقی پایتخت شاهدیم و ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایرج کهریزی، در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم درجریان است و تردد خودروها با کندی همراه است.

وی افزود: با توجه به ورود حجم بالایی از خودروها به سمت تهران، در ورودی‌های شرقی پایتخت مانند محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_ پردیس با ترافیکی فوق سنگین و پس‌زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی روبه‌رو هستیم. فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است اما در برخی نقاط این محور مانند گیلاوند، مهرآباد رودهن و غیره با پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان است و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی د رحال عبور از این مسیرها هستند.

وی با اشاره به عوامل پلیس‌راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان مدیریت زمان سفر را جز اولویت‌های مسافرت خود قرار دهند و به هیچ عنوان بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند، زیرا درصورت عدم رعایت این موضوع با ترافیک‌هایی به مراتب سنگین‌تر مواجه خواهند شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، عنوان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

منبع: فارس

کد خبر 756731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.