مشارکت سه برابری تعاون روستایی در خرید محصولات کشاورزی ایلام

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام از خرید ۵۰ هزار تن محصولات کلزا و گندم کشاورزان ایلامی توسط تعاون روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ایلام و به نقل روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام، حمیدرضا شکری از خرید ۵۰ هزار تن محصولات کلزا و گندم از کشاورزان ایلامی توسط تعاون روستایی، و تحویل به کارخانجات خبر داد و اظهار کرد: این میزان خرید محصولات استراتژی از کشاورزان شهرستان‌های دهلران و مهران است که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت ۲۳ مرکز خرید تعاون روستایی استان در شرایط فعلی با کار شبانه روزی آماده خرید گندم کشاورزان استان است.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به تعامل و همگرایی مطلوبی که با سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله و بازرگانی استان داریم فرآیند برداشت، خرید، تحویل و پرداخت از طریق نهادهای ذیربط نسبت به سال گذشته با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

شکری افزود: پیش‌بینی می‌شود با خرید بیش از ۷۰ هزار تن گندم و کلزا از سایر شهرستان‌های استان، میزان خرید این محصولات توسط تعاون روستایی استان به بیش از ۱۲۰ هزار تن برسد.

کد خبر 756727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 0
    سلام چرا پول گندم کشاوززان را دولت نمیدهد کشاورزان اکثرا تمام هزینه های کشاورزی شان با قرض هست مگر قانونگذار نگفته ظرف ۲۴ ساعت پول کشاورزان را باید پرداخت شود مگر خودتان به قانون پایبند نیستید
  • حامد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بابا توروحضرت عباس پول گندم مارابدین