خون شهدای خدمت در دولت جریان پیدا می کند و مقتدرتر خدمت می‌کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خون شهدای خدمت در دولت جریان پیدا خواهد کرد و دولت را مقتدرتر در میدان نگه می‌دارد و اجازه نخواهد داد که استکبار در نظام جمهوری اسلامی رخنه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز_ جمعه چهارم خرداد_ در نماز عبادی و سیاسی جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم با ابراز تشکر از مردم که در مراسم‌های متخلف عزاداری شهدای خدمت شرکت کردند، اظهار کرد: همه ما با اخلاص، تلاش و کوشش سه ساله شهید جمهور آشنا هستیم و آن را مشاهده کردیم‌، در کجای دنیا چنین رئیس جمهوری را پیدا می‌کنیم که برای مردم کشور خود اینگونه دغدغه داشته باشد و تلاش کند.

وی افزود: سراغ نداریم در دنیا که رئیس جمهوری از دنیا برود و آنقدر نسبت به وی عرض ارادت شود.

حسینی تصریح کرد: با سیاست‌هایی که شهید آیت الله رئیسی داشتند در زمان شهادت وی ۷۰ کشور با هیئت بلند پایه خود برای عرض تسلیت در ایران حضور یافتند و از سوی دیگر بسیاری از کشورها پیام تسلیت ارسال کردند و همچنین تعدادی از کشورها نیز در کشور خود عزای عمومی یک تا سه روزه اعلام کردند و این امر یعنی حاکمیت بر دل و قلب‌ها رخنه کرده است.

امام جمعه منطقه کاشان خاطرنشان کرد: شهیدان راه خدمت، همگی رسالت‌های الهی بر دوش داشتند و تا آخرین لحظه زندگی خود، دغدغه دین داشتند و برای تحقق ارزش‌های دین تلاش کردند، شهید رئیسی به وحدت و انسجام اسلامی تأکید داشت و شهادت ایشان در نهایت منجر به ایجاد وحدت و انسجام در جامعه شد.

حسینی گفت: شهیدان راه خدمت همگی برای قیام در راه دین در تلاش بودند، قیام برای دین به معنی قیام برای تمام کرامت‌ها و خوبی‌ها است، اگر خدا بخواهد به یک بنده خوبی برساند، او را دین شناس می‌کند اما داشتن اطلاعات و معلومات دینی با فهم دین تفاوت دارد.

امام جمعه منطقه کاشان ضمن اشاره به سالروز فتح خرمشهر ابراز داشت: دستاوردهای بیت‌المقدس و دفاع مقدس باید برای نسل جوان ما به خوبی بیان شود و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا نسل جوان ما با این آشنایی از رشادت‌های رزمندگان و شهدا مطلع می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن اشاره به آزادسازی جنوب لبنان با مقاومت حزب‌الله تصریح کرد: وقتی اسرائیل از لبنان فرار کرد، امیدی در دل ملت‌ها ایجاد شد و این پیروزی حزب‌الله لبنان در سال ۲۰۰۰ افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد.

امام جمعه کاشان امام‌جمعه کاشان در ادامه به افتتاح مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این افتتاحیه در موعد مقرر با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز شد، رهبری معظم مجلس خبرگان را مظهر مردم‌سالاری اسلامی دانستند و در ادامه باوجود غم و اندوه فراوان اما طبق وظایف هیئت‌ها و رئیس مجلس فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت: مجلس خبرگان بر خواسته از رأی مردم و برای مردم است که در جهت تحقق بخشیدن به کلام رهبری بر پایه شریعت و عقلانیت حرکت می‌کند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز فتح خرمشهر ابراز داشت: دستاوردهای بیت‌المقدس و دفاع مقدس باید برای نسل جوان ما به خوبی بیان شود و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا نسل جوان ما با این آشنایی از رشادت‌های رزمندگان و شهدا مطلع می‌شوند.

وی ضمن اشاره به روز ملی مقاومت دزفول گفت: غزه هفت ماه است زیر موشک باران قرار دارد و در دفاع مقدس بیشترین تجاوز دشمن با موشک و گلوله توپ و راکت هواپیما به شهر دزفول برخورد کرد اما مردم در این شهر ماندند و دزفول به دست دشمن نیافتاد.

کد خبر 756680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.