کشف ۱۸۵ کیلوگرم تریاک از کامیون

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۸۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد شخصی با یک دستگاه کامیون در حال جابه‌جایی محموله‌ای از مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی سطح استان است که شناسایی خودروی حامل مواد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و حضور در محور مورد نظر، سرانجام خودروی کامیون توسط مأموران پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی شد و مأموران برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بررسی دقیق مأموران انتظامی، ۱۸۵ کیلو و ۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در این عملیات خودرو کامیون توقیف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 756599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.