کشف ۷ فقره زمین‌خواری به ارزش ۹۴۷ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آزادسازی ۹۴۷ میلیارد ریال زمین تصرف شده با اجرای طرح مبارزه با زمین‌خواری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور در اظهار کرد: به منظور برخورد با زمین‌خواران و آزادسازی زمین‌های ملی و دولتی تصرف شده توسط افراد غیر، طرح ویژه مبارزه با زمین‌خواری در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح مأموران موفق شدند هفت فقره پرنده زمین‌خواری را کشف کنند و ۱۳۲ هزار و ۶۱۶ مترمربع از زمین ملی و دولتی که توسط افراد غیر تصرف شده بود، آزادسازی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش زمین‌های آزاد شده را ۹۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح هفت نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

علینقیان‌پور عنوان کرد: در ۴۵ روز اول سال جاری در مجموع هشت فقره زمین خواری به ارزش ۱,۶۴۷ میلیارد ریال کشف و ۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی با هشدار به افرادی که اقدام به تصرف زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند، اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه این فعالیت‌های مجرمانه را رصد و با هر گونه زمین‌خواری در سطح استان برخورد قانونی می‌کند.

کد خبر 756598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.