برگزاری ستاد بزرگداشت شهدای خدمت در آمل

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل از بزرگداشت شهدای خدمت با حضور معاون سیاسی امنیتی نیروی دریایی سپاه کشور در روز جمعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، ذات‌الله زارعی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضمن تشکیل ستاد بزرگداشت شهدای خدمت اظهار کرد: هرچه زمان می‌گذرد بیشتر به شخصیت آن بزرگوار پی برده می‌شود.

وی افزود: خدمت رئیس‌جمهور مربوط به امروز نیست، ذات این شخص خدمت به مردم بود نه برای پست نه برای مقام، هر جایی که خدمت می‌کردند، همچون یک ستاره درخشیدند.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه امروز در حدود ۶۰ کشور جهان نماینده در سطوح عالی در مراسم تشیع پیکر شهدا شرکت کردند، گفت: امروز خبرگزاری‌های بزرگ دنیا چند ساعت مراسم را به‌صورت مستقیم پوشش دادند، این مسائل یعنی، جمهوری اسلامی یک کشور تأثیرگذار در دنیا است.

زارعی صریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی قدس با حضور استاندار مازندران و سخنرانی معاون سیاسی امنیتی نیروی دریایی سپاه کشور برگزار می‌شود و از مردم شریف و قدرشناس شهرستان آمل برای شرکت در این مراسم دعوت عمومی به‌عمل آید.

کد خبر 756374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.