راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه می‌دهیم

استاندار کرمانشاه گفت: هر کس رئیس‌جمهور شهید را دوست دارد، راه او را قبول دارد و این راه عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته، باید این مسیر را بیش از قبل، بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان (شهدای خدمت) امروز _ چهارشنبه دوم خرداد _ با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ فرمانداران پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، اعضای شورای تأمین شهرستان، اعضای شورای اداری و کارکنان ادارات شهرستان پاوه، روحانیون، بازاریان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم پاوه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: عزت و عظمت شهید به واسطه راهی است که انتخاب کرده است.

محمدطیب صحرایی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی و همراهان انقلابی‌شان در راه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران به شهادت رسیده‌اند.

استاندار کرمانشاه با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا سبب زنده شدن راه سعادت، توحید، خداجویی و خدمت به بندگان خدا می‌شود.

وی افزود: شهادت یک مسئله تصادفی و اتفاقی نیست، شهادت در طول یک مسیر انتخاب شده از جانب خداوند متعال به انسان لطف می‌شود.

صحرایی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی در انتهای مبارک یک مسیر خدمت و تلاش ده‌ها ساله به مدال افتخار شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: خداوند متعالی دل‌های مؤمنان را به واسطه خدمتگزاری، خیرخواهی و محبت به هم جذب می‌کند، اگر امروز فارغ از شغل، کسب و کارمان غمگین شهید خدمت هستیم به واسطه این است صادقانه و خالصانه جان خود را فدای ما کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: خوبی‌های آیت‌الله رئیسی تا ایران ایرانی و حقیقت‌گویی، آزادی‌خواهی و عدالت به پا است، باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که «راه و رسم شهادت کور شدنی نیست»، تصریح کرد: امروز می‌بینیم هر کس در این مسیر حرکت می‌کند، می‌تواند شهادت را به‌عنوان هدیه بی‌بدیل الهی از خداوند متعال طلب کند و امیدوار به دریافت آن باشد.

صحرایی با بیان اینکه گرامیداشت نام شهید لازم است ولی کافی نیست، اظهار کرد: شهدا بیش از آنکه گرامیداشت و تکریم بخواهند، همراه و هم‌فکر می‌طلبند.

وی افزود: امروز شهید رئیسی و همراهانشان، ما را به ادامه راه پرافتخارشان دعوت می‌کنند چون راه خدمت به بندگان خدا تا قیامت برقرار است و به سعادت بشر ختم می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: هر کس رئیس جمهور شهید را دوست دارد، راه او را قبول دارد و این راه عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته باید این مسیر را بیش از قبل، بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به یک‌چهارم جمعیت جهان امروز در پی‌شهادت رئیس جمهور پاکدست، خدوم و صادق جمهوری اسلامی ایران در عزای عمومی هستند.

صحرایی افزود: در آخرین جلسه‌ای که ما در خدمت شهید جمهور بودیم ایشان فرمودند؛ کاری که درست و خوب است و منطق صحیح دارد و به نفع مردم است بدون ملاحظه انتخابات و رقابت باید اجرایی شود و ادامه دادند؛ چه یک روز فرصت داشته باشیم چه صدسال، باید آنچه که وظیفه است انجام دهیم.

کد خبر 756258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.