مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شیراز برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه و آستان مقدس و مطهر امامزادگان واجب التعظیم این کلانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هم‌زمان با شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی شهید جمهور و هیئت همراه مراسم پاسداشت و گرامیداشت شهدای خدمت در کلانشهر شیراز در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت امشب _ چهارشنبه دوم خرداد _ بعد از نماز مغرب و عشا به همراه تجمع مردمی و عزاداری هیئت‌های مذهبی در محل مسجد جامع سعدی برگزار می‌شود؛ همچنین امشب بعد از نماز مغرب و عشا تجمع مردمی و هیئت‌های مذهبی عزاداران در بلوار شهید چمران با حضور مردم عزادار و شهیدپرور کلان شهر شیراز برگزار خواهد شد.

همچنین در _پنجشنبه سوم خرداد_ بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشت و عزاداری شهید جمهور و یاران با وفای ایشان در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی است در روز_ یکشنبه ششم خرداد_ مراسم روز سوم گرامیداشت شهدای خدمت در محل حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) با حضور مداحان اهل بیت برگزار خواهد شد و در روز ️پنجشنبه دهم خرداد مراسم هفتم شهدای خدمت در محل حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) با حضور شهروندان عزادار شهر شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 756229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.