مردم کردستان هیچگاه تلاش و فداکاری رئیس‌جمهور شهید برای این خطه را فراموش نخواهند کرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه مردم کردستان و علمای اعلام، هیچگاه تلاش، فداکاری و عشق و علاقه رئیس‌جمهور به این خطه را فراموش نخواهند کرد، گفت: این سید بزرگوار سه بار به استان کردستان سفر کرد که نشانه علاقه ایشان به خدمت به این خطه بود.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا در کردستان، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: شهادت این شخصیت والامقام نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای سایر ملت‌های جهان هم ضایعه دردناکی بود.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی از هر لحاظ مایه مباهات و برکت بود که جان خود را در طبقه اخلاص گذاشته و با فداکاری و ایثار، خدمتگزاری، غم‌خواری، مردم‌داری، تعامل با اقشار مختلف مردم، خستگی‌ناپذیر، شب و روز را به خود استراحت نداده و در حال کار و تلاش بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور، عدالت جو بود، خاطرنشان کرد: اگرچه از دست رفتن ایشان رنج‌آور است، اما داروی این رنج، تبعیت از ایشان و تحقق خواسته‌هایشان است.

ماموستا رستمی ادامه داد: رئیس جمهور در مدت کمتر از سه سال، چندین بار به هر استان سفر کرده و در راه خدمت به مردم، فداکاری و ایثار کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کردستان و علمای اعلام، هیچگاه تلاش، فداکاری و عشق و علاقه رئیس‌جمهور به این خطه را فراموش نخواهند کرد، افزود: این سید بزرگوار سه بار به استان کردستان سفر کردند که نشانه علاقه ایشان به خدمت به این خطه بود تا مردم این خطه فرهنگی من بعد بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: مردم کردستان در طول تاریخ رنج و زحمات زیادی کشیده‌اند و بالغ بر ۱۰ هزار جانباز و شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

ماموستا رستمی گفت: کردستان کمتر توسعه یافته، صنعت کمی دارد، اما از لحاظ منابع خدادادی، اماکن گردشگری، مرز ترانزیتی و مراکز علوم دینی و متبرکه و دانشگاه‌ها غنی است که اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود بسیاری از مشکلات استان رفع می‌شود که دولت رئیس‌جمهور به دنبال بکارگیری این ظرفیت‌ها بود.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی با مسائل و مشکلات سایر کشورها هم آشنا بود و نه تنها برای ایران، بلکه برای سایر کشورهای جهان هم مایه رحمت بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رئیس جمهور می‌خواست ایران را به قله رفیع اقتصاد برساند که متأسفانه از میان ما رفت که علو درجات را از خداوند برای او خواستاریم.

کد خبر 756168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.