سیدالشهدای خدمت، برخاسته از دل مردم و برای مردم بود

معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت، شخصیتی ولایتمدار و برخاسته از دل مردم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، سید مهدی قوی‌دل در حاشیه حضور در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان خدوم در حسینه ثارالله کرمان اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان شخصیتی مردمی، در هر حوزه‌ای ورود کرد و تحول‌آفرین و جریان‌ساز بود.

وی افزود: شهید جمهور با داشتن شخصیتی خستگی‌ناپذیر و برخواسته از دل مردم همانگونه که در دستگاه قضائی منشأ اقدامات تحولی و حرکت‌های جدید در حذف زمینه‌های فسادزا و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و مطیع اوامر ولی فقیه بود، در دوران ریاست جمهوری حرکتی جدید و جریانی نو از خدمت‌گذاری برای دولت‌ها را پایه‌گذاری و اجرا کرد.

معاون قضائی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی همیشه در میدان و پیشگام در خدمت بود، تصریح کرد: وی در دیپلماسی ثابت کرد که می‌توان تحول‌آفرین بود و تعریف جدید در نظر و ارتباطات جهانی ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در دوران ریاست جمهوری این مرد بزرگ در جهان مطرح و سرعت شتابنده‌ای به خود گرفت.

قوی‌دل با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مزد و پاداش خود را با شهادت گرفت، گفت: امیدواریم با رهبری و هدایت‌های حکیم فرزانه جهان اسلام و با وحدت و انسجام همه مسئولان، راه و برنامه‌های رئیس‌جمهور شهید تا پیروزی نهایی و سربلندی ایران اسلامی و رفاه کامل مردم ایران عزیز ادامه داشته باشد.

کد خبر 756036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.