مهمترین برنامه بهزیستی ایجاد سلامت اجتماعی و پیشگیری از معلولیت است

استاندار لرستان گفت: مهمترین برنامه بهزیستی ایجاد سلامت، توسعه عدالت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، ابوطالب شفقت در دومین روز از شهادت رئیس‌جمهور سیدابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل بهزیستی استان رفت و در حاشیه این بازدید با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که خادمان و سربازان این ولایت در خدمت‌گزاری به مردم کوتاهی نخواهند کرد و بیشتر از گذشته در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به این قشر است و امروز توفیقی حاصل شد تا بتوانیم خداقوتی به خدمت‌گزاران بهزیستی عرض کنیم.

استاندار لرستان گفت: مخاطبین مرکز بهزیستی متفاوت از دستگاه‌های دیگر علاوه‌بر مسائل معیشتی و تمکن مالی به لحاظ جسمی نیز دارای مشکلاتی هستند که باید کارکنان این مرکز با صبر و حوصله بیشتر رفتار کنند.

وی ادامه‌داد: آنچه امروز مشاهده شد، خوشبختانه پرسنل بهزیستی استان عاشقانه و با علاقه بسیار در حال خدمت و پاسخگو مخاطبین خود بودند.

استاندار لرستان در پایان گفت: مهمترین برنامه بهزیستی ایجاد سلامت، توسعه عدالت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت است.

کد خبر 756024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.