آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان شمالی در دهه کرامت

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی ۳۰ زندانی دارای محکومیت های مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان در دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی به آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد اشاره داشت و اظهار کرد: این افراد همزمان با دهه کرامت و طی مراسمی ویژه، توانستند از این خوان نعمت و کرم بهره مند شده و طعم آزادی را بچشند و به آغوش گرم، صمیمی و پرمهر و محبت خانواده‌های خود بازگردند.

وی تصریح کرد: این مددجویان در مجموع مبلغ معادل ۲۸۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که با کمک خیران، جلب رضایت شکات و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به کار ویژه بخشندگی و سخاوتمندی به عنوان بخشی از سیره عملی زندگانی امام رضا (ع)، گفت: راه نجات بشریت امروزی تمسک و توسل به تعالیم انسان ساز قرآن مجید و آموزه‌های دین مبین اسلام است.
.
براتی زاده گفت :۱۲۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و مرتکب جرایم غیر عمد استان هم‌اکنون با بدهی معادل ۷۲۰ میلیارد ریال در زندان‌های خراسان شمالی، چشم انتظار دریافت حمایت‌های مالی از دستان پر مهر و محبت مردم عزیز و هم استانی‌های گرامی به ویژه خیران و نیکوکاران ارجمند هستند.

کد خبر 756018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.