میزان قصور افراد در پروژه خانه فرهنگ چوبیندر مشخص شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: تا قبل از رأی‌گیری و تصمیم نهایی درباره پروژه خانه فرهنگ چوبیندر باید ابعاد و زوایای آن بررسی شده و میزان قصور افراد در تعطیلی پروژه مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز -سه‌شنبه یکم خرداد- در جلسه علنی شورا و در طرح دیدگاه خود پیرامون پروژه تکمیل خانه فرهنگ چوبیندر اظهار کرد: به‌رغم اینکه پروژه خانه فرهنگ چوبیندر یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم بود، اما پس از گذشته سه سال هنوز تکمیل نشده و ابهامات زیادی در قرارداد مالی و بخش‌های فنی آن وجود دارد که باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود تا قبل از رأی‌گیری و تصمیم نهایی درباره این پروژه ابعاد و زوایای این پروژه مورد بررسی قرار گیرد و میزان قصور افراد در تعطیلی پروژه و موارد دیگر مشخص شود.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین همچنین از تصویب شش لایحه شهرداری در صحن علنی شورای شهر خبر داد و گفت: در این جلسه لوایح شهرداری قزوین پیرامون اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های پشتیبانی سامانه بودجه شهرداری قزوین و استعلام اقلام و خدمات مورد نیاز جهت احداث دیتاسنتر و استوریج مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

الهیاری افزود: همچنین لوایح دیگر شهرداری شامل اخذ مجوز برگزاری مناقصه جهت اجرای پروژه‌های آماده سازی سطح منطقه یک و لوله گذاری شهرک چوبیندر پس از بحث و بررسی به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

وی ادامه داد: در نهایت هم لایحه مساعدت به مؤسسه قرآنی فرهنگی و تبلیغی آئینه ظهور با موضوع برگزاری اعتکاف رمضانیه دانش آموزی تا مبلغ دو میلیارد ریال مورد بررسی و تصویب قرار گرفت‌.

کد خبر 755995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.