شهید آیت‌الله رئیسی، تکیه‌گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بودند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: آیت‌الله رئیسی، تکیه‌گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی جعفری امروز _سه‌شنبه یکم خرداد_ در کمیته فرهنگی مراسم بدرقه و تشییع آیت‌الله شهید رئیسی در بیرجند اظهار کرد: توفیقاتی را که امروز در خراسان جنوبی شاهدیم به برکت وجود آیت‌الله رئیسی بود و خراسان‌جنوبی به واسطه وجود این عزیز، طی سال‌های گذشته شاهد اتفاقات خوبی بوده است.

وی افزود: مردم خراسان‌جنوبی نسبت به خصوصیات اخلاقی و کاری حضرت آیت‌الله رئیسی آگاه هستند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه ویژه محرومان در نگاه آیت‌الله رئیسی، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی بسیار سخت‌کوش و بااخلاص بود و در خدمت و مجاهدت‌های خود، صداقت داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، یار وفادار رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان به‌طور ویژه از رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کردند.

جعفری با اشاره به واقعه شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، متذکر شد: مردم خراسان‌جنوبی نه‌تنها رئیس‌جمهور، بلکه نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری را از دست داده‌اند و این عزا برای مردم این استان بسیار سنگین است.

وی افزود: مزد تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خالصانه چیزی جز شهادت نیست و آیت‌الله رئیسی مزد خود را گرفت و عزتش بین مردم بیشتر شد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور دستگاه‌های متولی همراه بود در خصوص نحوه اجرای مراسم، فضاسازی شهری و روند حضور هیئت‌های مذهبی به مراسم تصمیمات لازم گرفته شد.

کد خبر 755911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.