رئیس‌جمهور شهید همه عمر جز جامه جهاد بر تن نکرد

وزیر علوم در پیامی که به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد صادر کرد، گفت: رئیس‌جمهور شهید همه عمر سر از سجده خدمت برنداشت و جز جامه جهاد بر تن نکرد و در راه خدمت به مردم حتی از بذل جانش هم نهراسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی، محمدعلی زلفی‌گل پیام تسلیتی را صادر کرد:

متن پیام به شرح زیر است:

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

چشم به سوگ سزاوار مردی گشوده‌ایم که همه عمر سر از سجده خدمت برنداشت و جز جامه جهاد بر تن نکرد. یگانه‌ای محجوب که فروتنانه مردم را انتخاب کرد و به وفای عهد خویش از بذل جان نهراسید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مظلومانه به دیدار خدای خویش بال و پر گشود شهیدی رستگار که نشان خادمی بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) را آبروی خویش می‌دانست و تا آخرین دم از بیعت خویش با اسلام و انقلاب و رهبری کوتاه نیامد دریغ از دست دادن چنین گنجینه‌ای اگر چه تلخ و جانکاه است، اما خون پاک او، چون نوشدارویی زخم‌های درخت تنومند این سرزمین سربلند را مرهم خواهد بود.

این داغ سخت به داغ عزیزانی دیگر همچون برادر همکار کاردان و نامدار و نجیبم جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان که داهیانه روابط بین‌الملل دولت سیزدهم را مدیریت می‌کرد، سید جلیل القدر حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محجوب و محبوب شهر اولین‌ها تبریز و نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که در مردم دوستی و خلوص خدمت یگانه بود و استاد ارجمند جوان جسور جهادی جناب آقای دکتر رحمتی استاندار کوشای آذربایجان شرقی رزمندگان همراه جناب سردار موسوی رئیس تیم حفاظت رئیس جمهور خلبان و سایر همراهان جانسوزتر گردیده است که از خداوند متعال غفران و قرابت این شهدای عزیز را مسئلت می‌نمایم.

سوگند خواهیم خورد که طریق پرخیر و برکت رئیس فقید دولت سیزدهم را به جد و جهد ادامه دهیم تا به فرموده مقام عظمای ولایت ذره‌ای در اداره امور کشور خلل وارد نگردد.

کد خبر 755903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.