تبیین مدل حرکتی ارتباطی سال جاری معاونت خدمات شهری اصفهان

جلسه ارائه راهبردهای مدل حرکتی ارتباطی سال جاری مدیران روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ارائه راهبردهای مدل حرکتی ارتباطی سال جاری مدیران روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری اصفهان به میزبانی سازمان آرامستان‌های شهرداری با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار این کلان‌شهر برگزار شد.

در این جلسه مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به دستاوردها و به نتیجه رسیدن پروژه‌های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری، بر لزوم اطلاع‌رسانی استاندارد و همراهی مردم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید این معاونت و سازمان‌های ذیل آن تاکید کرد.

تبیین مدل حرکتی ارتباطی سال جاری معاونت خدمات شهری اصفهان

علی حاجیان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نیز با تشریح دستاوردهای جدید این سازمان، ظرفیت‌های جدید آرامستان باغ رضوان را گام بلندی برای توسعه خدمات به شهروندان و زائران این آرامستان دانست.

در این مراسم که روز یکشنبه (حوالی روز ارتباطات) برگزار شد، فرم ارتباطی سازمان‌ها و معاونت خدمات شهری شهرداری تشریح و از زحمات مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های زیرمجموعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در ایام نوروز تجلیل شد.

تبیین مدل حرکتی ارتباطی سال جاری معاونت خدمات شهری اصفهان

در بخش پایانی نیز حاضران در این نشست با حضور بر مزار مرحوم نفیسه حبیب‌اللهی (مدیر روابط عمومی فقید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان) یاد و خاطر همکار حوزه ارتباطات که سال گذشته، دار فانی را وداع گفت، گرامی داشتند.

کد خبر 755864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.