۳۷۰۰ خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری ۳۷۰۰ خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از ۴.۵ تن انواع موادمخدر طی دو روز در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار ایرج کاکاوند اظهار کرد: هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در در روزهای گذشته و با هماهنگی مراجع قضائی و بهره‌گیری از تمام استعداد و ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در سراسر کشور، به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده به‌منظور ارتقای میزان احساس آرامش و امنیت شهروندان افزود: از آنجا که پاک‌سازی چهره شهرها از لوث معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر همواره از جمله مأموریت‌های مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور و نیز از مطالبات به حق مردم بوده است، بر همین اساس برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، با راه‌اندازی قرارگاه طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح‌های آرامش در شهر در دستورکار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نتایج حاصل از اجرای مرحله هفتم طرح آرامش در شهر پرداخت و گفت: از زمان اجرای این طرح، ظرف ۴۸ ساعت، با تلاش و پیگیری همکارانمان در رده‌های تخصصی پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده‌های انتظامی، بیش از ۹۲۰۰ نفر معتاد متجاهر و ۳۷۰۰ نفر خرده‌فروش موادمخدر در معابر عمومی و نقاط آلوده شهرها، جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: تعداد ۳۰ باند قاچاق موادمخدر منهدم و ۱۶۸ نفر قاچاقچی و ۲۱۱۸ نفر از افراد نگهدارنده و حمل‌کننده نیز دستگیر و ۴۹ باب منازل و پاتوق‌های پلاک قرمز هم پلمب شد.

کد خبر 755851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.