آزادسازی انتهای خیابان صاحب‌روضات تا تیر ۱۴۰۳

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خیابان صاحب‌روضات با توجه به اجرای عملیات کارگاهی خط مترو مسدود شده است و طی هماهنگی‌های انجام شده تا پایان تیر ۱۴۰۳ این محور آزادسازی می‌شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید آقایی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان تکمیل و به صورت رسمی افتتاح شد.

وی افزود: مطالعات زیادی در سال‌های گذشته روی این پل به دلیل اهمیت ترافیکی انجام شده بود؛ هم‌اکنون احداث تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان می‌تواند در حمل‌ونقل و موضوع ترافیک نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندان باید از دو محور شرقی غربی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آتشگاه برای دسترسی به بلوک شرق در محور اصلی بزرگراه شهید خرازی استفاده کنند.

آقایی افزود: تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان می‌تواند به کاهش بار ترافیکی این دو خیابان کمک کند، یعنی شهروندانی که در محور خیابان‌های آیت‌الله اشرفی و آتشگاه از مسیر غرب به شرق وارد خیابان شهید نواب صفوی می‌شوند، به‌راحتی می‌توانند از خیابان‌های شهید حجازی و بهستان و در امتداد آن پل صاحب روضات به محورهای شرق بزرگراه خرازی دسترسی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: امتداد این پل، خیابان صاحب‌روضات است که بنا به اجرای عملیات کارگاهی خط مترو مسدود شده است و طی هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تا پایان تیر ۱۴۰۳ این محور آزادسازی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 755842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.