شهادت مأموران انتظامی خللی در امنیت ایجاد نمی‌کند

رئیس پلیس پایتخت گفت: شهادت نیروهای پلیس موجب تضعیف روحیه ماموران ما نمی‌شود، بلکه روحیه ایثار و شهادت طلبی ما را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه مراسم تشیع سه شهید کلانتری نارمک که یکشنبه شب در جریان درگیری مسلحانه در محله نارمک به شهادت رسیدند، اظهار کرد: نیروهای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای تأمین امنیت مردم از جان خود مایه می‌گذارند و شهادت بزرگترین مزدی است که در این راه نصیب این افراد شد.

وی با اشاره به فرمایشات شهید آیت‌الله دکتر بهشتی مبنی‌بر اینکه بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود؛ افزود: ما شهید می‌دهیم، اما روحیه ایثار و شهادت همکاران ما افزایش پیدا می‌کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هفته گذشته یک شهید گمنام در مجموعه‌ ما به خاک سپرده شد و همکاران من در این مراسم حضور پیدا کردند و امروز نیز همکاران بسیاری برای بدرقه این سه شهید به ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده‌اند.

وی ادامه داد: با به شهادت رساندن همکاران من در پلیس، در انجام مأموریت‌ها و تأمین امنیت هیچ‌گونه خللی وارد نمی‌شود، بلکه این اتفاقات موجب افزایش روحیه نیز می‌شود.

کد خبر 755833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.