تکمیل پل کشاورز بحنورد به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در کف‌سازی پل کشاورز هزینه شده و تکمیل آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

مسعود نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: پل کشاورز از محل اعتبارات دولتی در حال تکمیل است و بخشی از اعتبارات داخلی نیز در آن اعمال می‌شود که شامل کف‌سازی، دیواره‌سازی و اجرای دال است.

وی افزود: تکمیل پل کشاورز در انتقال ترافیک طالقانی غربی و بلوار فرودگاه به ۳۲ متری مؤثر است و سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در کف‌سازی پل کشاورز هزینه شده است و تکمیل آن به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که قرار است بخش اعظمی از آن از محل اعتبارات دولتی تأمین شود.

نیکبخت ادامه داد: بهسازی مسیل‌ها به‌طور هم‌زمان با شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرا است و شهرداری در اجرای دیوار ساحلی جوادیه به طول ۳۲۰ متر همکاری دارد.

وی افزود: از محل اعتبارات دولتی برای اصلاح مسیل جوادیه، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که آب منطقه‌ای ۱۲ میلیارد تومان و شهرداری ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد بیان کرد: اقدامات انجام گرفته در فصل پایانی سال گذشته و شروع سال جدید، نقش مهمی در مدیریت رواناب‌ها و بحران سیل داشت که به‌طور ملموسی خطر جاری شدن سیل در محله گلستان و استادیوم تختی را رفع کرد و حجم سیلاب در جوادیه نیز به‌طرز قابل توجهی مدیریت شد.

کد خبر 755802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.