توسعه ارتباطات سیار در شهرستان کارون

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات سیار در شهرستان کارون با نصب و راه‌اندازی دکل جدید مخابراتی و سایت پرسرعت همراه‌اول توسعه پیدا کرد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت، افزایش پوشش آنتن‌دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت پرسرعت همراه‌اول جدید در منطقه کانتکس شهرستان کارون با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت پرسرعت جدید همراه‌اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان‌ یابی، تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در منطقه کانتکس شهرستان کارون اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت جدید به شبکه گسترده همراه‌اول، کانال‌های ترافیکی شبکه آن افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در منطقه کانتکس و محدوده اطراف این سایت، موجب تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا بهره‌مند شدند.

کد خبر 755784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.