۸ تیرماه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد شده است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد اعتبار جدول زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این کلیات زمان بندی مبنا قرار گرفته و به شورای نگهبان پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی عصر دوشنبه _سی و یکم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان، درباره برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این مطلب را مطرح کرد.

وی اظهار کرد: کلیات برنامه زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی، روز دوشنبه در ستاد انتخابات کشور مورد بررسی قرار گرفت و نهایی شد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور ادامه داد: بر اساس این کلیات زمان بندی، یک نسخه به شورای نگهبان ارسال شد و منتظر پاسخ این شورا درباره آن هستیم که به محض تأیید شورای نگهبان، از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

اسلامی اضافه کرد: از ناحیه ستاد انتخابات کشور تاکنون هیچ گونه کلیات برنامه زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است و اگر در فضای مجازی یا رسانه‌ها چنین چیزی منتشر شده است، درست نیست و باید منتظر نظر شورای نگهبان و اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور باشیم.

وی تاکید کرد: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این کلیات زمان بندی مبنا قرار گرفته و به شورای نگهبان پیشنهاد شده است که بر این اساس، زمان ثبت نام داوطلبان هشتم خرداد ماه خواهد بود.

کد خبر 755652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.