مخالفان رئیسی هم او را دوست داشتند

امام جمعه قزوین گفت: اگر ابراهیم رئیسی به شهادت نمی‌رسید، باید تعجب می‌کردیم چراکه مخالفان رئیسی و حتی کسانی که به او رأی ندادند هم او را دوست داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز -دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت- در مراسم یادبود و قرائت قرآن شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان که در مسجدالنبی برگزار شد، اظهار کرد: اگر ابراهیم رئیسی به شهادت نمی‌رسید، باید تعجب می‌کردیم.

وی اضافه کرد: آن موقعی که حاج‌قاسم سلیمانی پیشانی آیت‌الله رئیسی را بوسه زد، گویا که با هم برای این لحظه پیمان بستند. آنهایی که لیاقت جهاد در راه خدا را پیدا می‌کنند، مثل این است که با هم مسابقه می‌دهند که در این مسابقه بعضی‌ها نمره بالایی می‌آورند که خداوند به آنها می‌گوید حق جهاد را ادا کردید که یکی از آنها آیت‌الله رئیسی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مخالفان رئیسی و حتی کسانی که به او رأی ندادند هم او را دوست داشتند، گفت: برای اینکه اگر کسی اهل ایمان و عمل صالح باشد، خدا محبتش را دل‌های بندگان قرار می‌دهد. حاج‌قاسم سلیمانی و سیدابراهیم رئیسی وقتی که این‌جور قرآنی شده و اهل تقوی و جهاد می‌شوند، منتظر شهادت هستند.

عابدینی افزود: رئیسی زندان‌شده و شکنجه‌شده زندان‌های قبل از انقلاب بود و از آن موقعی که در یتیمی به امام‌رضا (ع) پناهنده شد، به سرباز پای کار امام‌رضا (ع) تا آخرین روزهای عمرش تبدیل شد. همان‌طور که ابوالفضل (ع) از اسب به زمین افتاد، ابراهیم رئیسی هم به همین شکل شهید شد.

وی ادامه داد: می‌خواهم به رهبر عزیزمان بگوییم که آقاجان خدا عمرتان را طولانی کند و سایه‌تان را از سر اهل مقاومت کم نکند، اما شما علمداری از دست می‌دهید و علمدار دیگری پرچمت را بلند می‌کند و به همین شکل هم ابراهیم رئیسی رفت و دیگران پرچمش را بلند می‌کنند.

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه ابراهیم رئیسی هم مانند ابوالفضل (ع) برای حل مشکل آب اقدام کرده بود، گفت: ایشان برای اینکه مشکل آب مردم را حل کند، به شهادت رسید و سقای مردم محسوب می‌شد.

کد خبر 755491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.