آیت‌الله رئیسی خود را خادم ملت می‌دانست

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی به حرف مردم گوش می‌داد، مخاطب احساس می‌کرد پناهگاه دارد، با تمام وجود درد مردم را احساس می‌کرد، علت محبوبیت ایشان همین بود که خود را خادم ملت می‌دانست، مظلوم زندگی کرد و مظلوم شهید شد.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: پس از خبر شهادت سردار سلیمانی این خبر نیز بسیار تکان‌دهنده بود؛ حاج قاسم در صحنه نبرد با دشمن می‌جنگید و جنگی که رئیس‌جمهور انجام می‌داد، جهاد خدمت بود، اما انتظار این شهادت زودهنگام را نداشتیم، از این‌رو این خبر شاید سنگین‌تر از خبر شهادت حاج‌قاسم بود.

وی افزود: رئیس‌جمهور در جهاد خدمت به شهادت رسید و این اتفاق شخصیت والای ایشان را نشان می‌دهد که چه راز و نیازهایی با امام رضا (ع) داشته است تا اینکه در زمان خدمت و روز ولادت ایشان به شهادت رسید.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به حرف مردم گوش می‌داد و مخاطب او احساس می‌کرد که پناهگاه دارد، با تمام وجود درد مردم را احساس می‌کرد، علت محبوبیت ایشان همین بود که خود را خادم ملت می‌دانست، مظلوم زندگی کرد و مظلوم شهید شد.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: با اینکه هنوز ابعاد حادثه مشخص نیست و انتظار دیروز انتظار بدی بود، به‌طوری که حتی کودکان به خدا التماس می‌کردند تا خبر سلامتی ایشان برسد، این اتفاقات نشان‌دهنده روح بلند و زندگی مجاهدانه و رشد او در این عالم است.

کد خبر 755480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.