دوبار با امام جمعه تبریز تماس برقرار شده است

معاون وزیر امور خارجه گفت: در ابتدا با امام جمعه محترم دو بار توانستند صحبت کنند و ایشان گفته بود که حال من بد است و صدای آمبولانس‌ها را می‌شنوم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مهدی صفری در گفت و گو با شبکه خبر درباره جزئیات سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور و تیم همراه بعد از ملاقات با الهام علی اف، مصاحبه مطبوعاتی، افتتاح و بلافاصله بعد از نماز، حوالی ساعت ۱۳:۳۰ سوار هلی‌کوپتر شدند که به سمت پالایشگاه تبریز می‌رفت و من هم در یکی از هلیکوپترها بودم و هوا ابری سنگین و بد بود که این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: امیدواریم که با تلاش گروه‌های مختلف، به نتیجه برسد و همه صحیح و سالم برگردند، ابر سنگینی اتفاق افتاد و هلیکوپترها خواستند اوج بگیرند که به هر صورت این حادثه تلخ اتفاق افتاد.

معاون وزیر امور خارجه ادامه داد: در ابتدا با امام جمعه محترم تبریز دو بار توانستند صحبت کنند و ایشان گفته بود که حال من بد است و صدای آمبولانس‌ها را می‌شنوم.

صفری تاکید کرد: این محل بسیار سرد، مه آلود و بارانی است و جنگل بسیار بزرگی است که به سادگی نمی‌توان در آن راه رفت و امیدوار هستیم که گروه‌های نجات بتوانند با نتیجه مطلوب از آنجا خارج شوند.

کد خبر 755155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.