کشف ۲۳۹ کیلوگرم تریاک با کامیون کشنده

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و کار دقیق پلیسی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مشخص شد محموله‌ای از مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خوروبیابانک در حال جابه‌جایی است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی گسترده سرانجام کامیون کشنده حامل مواد مخدر توسط مأموران انتظامی مستقر در محل ایست و بازرسی شهید رشیدی شهرستان خوروبیابانک شناسایی و با دستور مأموران، برای بررسی بیشتر متوقف می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازدید دقیق مأموران پلیس، ۲۴ گونی به میزان ۲۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف شد.

نیکبخت با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 755021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.