شورای شهر سنندج برای کارهای فرهنگی و هنری محدودیتی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: محدودیتی برای کارهای فرهنگی و هنری نداریم چرا که فرهنگ و هنر میراث ماندگار هویت ملی ماست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در نشست اعضای هیئت رئیسه گروه‌های نمایشی استان با اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: ممکن است هر شهری برای خود آوازه‌ای داشته باشد که آوازه این دیار دستاوردهای هنری و فرهنگی آن است که شهرت جهانی دارد.

وی افزود: فرهنگ و هنر، شناسنامه و هویت ملی ماست که ارزش و جایگاه آن ماندگار و جاودان بوده و باید قدردان زحمات و تلاش‌های هنرمندان‌مان باشیم.

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به دغدغه فرهنگی مجموعه مدیریت شهری در کنار توسعه عمرانی، خاطرنشان کرد: بخاطر مسئولیتی که در قبال فرهنگ و هنر این دیار داریم، در کنار توسعه عمرانی، به فعالیت‌های فرهنگی نیز اقدام خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد برای توسعه فرهنگ عمومی نیازمند مشارکت همه جانبه هستیم که شورا و شهرداری در این خصوص از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها در سطح برگزاری جلسات خلاصه می‌شود، گفت: از اعضای هیئت رئیسه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برنامه‌های خود را به شورا ارسال کنند تا با همکاری یکدیگر شاهد اقدامات و خدمات بهتری باشیم.

کد خبر 754986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.