بهره‌‎مندی از ظرفیت خیران در امور استانی با افتتاح خانه کرامت در اصفهان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتتاح خانه کرامت گفت: ایجاد این خانه اقدام بسیار بزرگی بود، زیرا از ظرفیت خیران در امور استانی بهره‌مند می‌شویم که می‌توان در موارد فرااستانی نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در نطق میان دستور صدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت سوم خرداد اظهار کرد: یاد همه دلاورمردان دفاع مقدس که از جان خود گذشتند تا از دین و میهن دفاع کنند را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل رزمندگان اصفهانی در مجاهدت‌های ملت شریف ایران افزود: مردان این خاک از سیستان و بلوچستان تا کردستان شهرها را از تجزیه‌طلبان پاک و رشادت را ترسیم کردند. رزمندگان این استان در قالب دو لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و ۸ نجف اشرف، در دفاع مقدس خط‌شکن بودند و در صحنه‌های نبرد با دشمن رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز روابط‌عمومی بیان کرد: برای همه افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، آرزوی موفقیت داریم.

شریعتی با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان گفت: مهدی آذربایجانی از فرهیختگان اصفهانی است که این مسئولیت را برعهده گرفته است، این انتخاب را به وی و هواداران باشگاه تبریک می‌گوییم.

وی با اشاره به حفظ و نگهداری فضای سبز و تذکری که هفته گذشته در خصوص آفات درختان داده شد، گفت: پسیل درختان زیتون موجب از بین رفتن ریشه درختان می‌شود، اما پس از تذکری که داده شد نیز واکنشی ندیدیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در خصوص ترمیم بوستان‌ها و آبیاری‌ها کوتاهی صورت می‌گیرد و در این خصوص مستنداتی داریم، افزود: هرس درختان سال گذشته بی‌جا بود؛ درختان گویی کچل شده‌اند و چند سال طول می‌کشد تا بار دیگر نشاط پیدا کنند و سرسبز شوند.

وی با بیان اینکه نظافت شهر در ساعات عصر صورت نمی‌گیرد، گفت: حجم کارها در این زمینه، هنگام سپیده‌دم است، اما کلان‌شهر اصفهان نیازمند نظافت در شیفت بعدازظهر نیز هست، مردم در این خصوص گزارش‌هایی می‌دهند و باید تمهیداتی صورت گیرد تا نظافت در ساعات عصر هم انجام شود.

شریعتی افزود: بیش از ۱۰۰۰ دستگاه دوچرخه در ایستگاه‌های دوچرخه سطح شهر بود، اما در حال حاضر ایستگاه و دوچرخه‌ای وجود ندارد و قدمی در این زمینه برداشته نشده است؛ این میزان دوچرخه که پیش‌تر مورد استفاده مردم بود و هم‌اکنون یک مورد از آن را در شهر نمی‌بینیم، در ناژوان دپو شده است و دچار آسیب می‌شود، بنابراین معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان باید در این خصوص گزارش دهد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شهرداری‌ها، نوع برخورد و پاسخگویی به شهروندان مناسب نیست، گفت: ما جیره‌خوار مردم هستیم و نظام حاکمیتی ما مردم‌سالاری دینی است؛ حضور مردم در این انقلاب بی‌نظیر بوده است و نباید به آن‌ها بی‌اعتنایی شود؛ در این راستا موارد موردنظر باید اصلاح شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای زیرگذر میدان امام علی (ع) ایستگاه گردشگری و فروشگاه رفاه ایجاد شد، اما حتی چند دقیقه نیز نمی‌توان در این زیرگذر توقف کرد. هوا در این محل بسیار آلوده است و شهروندان دچار مشکل می‌شوند؛ در این خصوص باید پیگیری صورت گیرد تا اشکالات برطرف شود.

وی با اشاره به افتتاح خانه کرامت بیان کرد: ایجاد این خانه اقدام بسیار بزرگی بود، زیرا از ظرفیت خیران در امور استانی بهره‌مند می‌شویم که می‌توان در موارد فرااستانی نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

کد خبر 754914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.