«اعرابی» نیاز به زمان بیشتری برای نشان دادن خود دارد

کارشناس فوتبال گفت: اعرابی بازیکن با استعداد و خوبی است ولی هنوز نتوانسته خود را با شرایط سپاهان وفق دهد چون که سپاهان باشگاه بزرگی است که هواداران زیادی دارد.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد علی‌اصغر اعرابی اظهار کرد: علی اصغر اعرابی بازیکنی است که در تیم‌های پایه سپاهان حضور داشته است، در سال‌های گذشته و به دلیل تجربه کم به تیم‌های دیگر رفته و کیفیت خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: هر بازیکنی نمی‌تواند در تیم‌های بزرگ بازی کند، غیراز مسائل فنی بازیکن ایرانی باید از نظر روحی و روانی خود را با شرایط ویژه وفق دهد که بتواند در تیم‌های بزرگ کشور حضور داشته باشد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه صددرصد بازیکنانی که درنیم فصل به تیم اضافه می‌شوند باید بتوانند به تیم کمک کنند، تصریح کرد: اعرابی بازیکن با استعداد و خوبی است ولی هنوز نتوانسته خود را با شرایط سپاهان وفق دهد چون که سپاهان باشگاه بزرگی است که هواداران زیادی دارد.

بهادرانی ادامه داد: شمس‌آذر یک تیم نو پا و تازه تاسیس است و خیلی انتظاری از این تیم نمی‌رود بنابراین علی اصغر اعرابی نیاز به زمان بیشتری برای نشان دادن توانایی‌های خود در سپاهان دارد.

به گزارش ایمنا، در لیگ بیست و سوم باتوجه به ضعف سپاهان در پست مهاجم، علی اصغر اعرابی درنیم فصل دوم به این تیم اضافه شد. وی که از تیم شمس آذر قزوین به سپاهان پیوست در مهاجم باکس بازی می‌کند. باتوجه به عملکرد کلی اعرابی این بازیکن در ۱۴ مسابقه که تاکنون برای سپاهان به میدان رفته هیچ تاثیر مستقیم روی گل شدن توپ نداشته است.

کد خبر 754877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.