آغاز عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان هلیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و انشعابات سه روستای دهستان زردلان شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرسودگی و قدمت بالای شبکه‌های توزیع آب روستاهای پیامن علیا، پیامن وسطی و پیامن سفلی از توابع بخش چشمان دهستان زردلان شهرستان هلیلان موجب هدر رفت و توزیع نامتوازن آب طی سال متوالی شده بود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با انجام مطالعات، طراحی و تحلیل شبکه توزیع با مشارکت بنیاد نیکوکاری ابراهیمی خیر آبرسان کشور، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب سه روستای دهستان زردلان را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
اضافه کرد: در این عملیات، به طول ۶۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن به اقطار ۲۰،۶۳،۷۵، و ۱۱۰ میلی‌متر همراه با استانداردسازی ۸۰ فقره انشعاب آب در قالب یک پیمان با مبلغ قرارداد ۱۲.۸ میلیارد ریال آغاز شد.

محمدی ادامه داد: امید می‌رود با همت و مساعدت این خیر آبرسان مشکل اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب این سه روستا مرتفع و جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره‌مند شوند.

کد خبر 754777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.