اشتغال و تسهیلات مهم‌ترین درخواست مردم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین درخواست مردم در دیدارهای عمومی را اشتغال و تسهیلات عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ در دیدار مردمی ضمن اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های دولت سیزدهم ارتباط مستقیم مدیران با مردم برای رفع مشکلات است، اظهار کرد: در همه نقاط استان مدیران، به صورت مستمر در برنامه‌های ملاقات عمومی حضور دارند.

وی افزود: همه تلاش‌مان بر این است که در جریان این ملاقات مردمی با استفاده اعتبارات، تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی مشکلات و چالش‌های مردم به‌خصوص مشکلات عمومی بررسی و رفع شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری جلسات ملاقات عمومی با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در گره‌گشایی از کار مردم کارساز بوده چرا که در این‌گونه جلسات مسائل و مشکلات مردم به خوبی قابل درک است.

وی تصریح کرد: برخی از مسائل عمومی مردم در دستگاه‌های اجرایی ممکن است با پیگیری انجام نگرفته و یا وقفه‌ای در کار ایجاد شده باشد و یا اینکه روند مشخصی برای انجام آن وجود نداشته باشد که در برنامه‌های دیدار مردمی مطرح و آنهایی که در استان قابل رفع نیستد در سطح ملی پیگیری می‌شوند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: با هماهنگی و هم افزای صورت گرفته بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و در صورت لزوم بانک‌های عامل استان و با دستور مستقیم مسئولان مربوطه در برنامه‌های ملاقات مردمی قطعاً مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

وی بیشترین مشکلات را اشتغال عنوان کرد و افزود: مردم به من مراجعه می‌کنند و تقاضای شغل دارند، آنها را راهنمایی می‌کنیم که جذب بازار شوند یا در آزمون‌ها شرکت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیگر مواردی که در ملاقات‌های عمومی بیان می‌شود رفع مشکلات و موانع تولید، برخی چالش‌ها در حوزه خدمات‌رسانی عمومی است که مدیران حوزه اقتصادی ودستگاه‌های خدمات‌رسان برای رفع مشکل هماهنگی لازم را به عمل می‌آورند.

وی تصریح کرد: در رابطه با تسهیلات موارد درخواستی اولویت‌بندی می‌شوند و موضوعات تسهیلات اشتغال خانگی و خوداشتغالی مهم هستند.

کد خبر 754727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.