جزئیات برگزاری انتخابات نظام صنفی کشاورزی در قزوین

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام صنفی قزوین از برگزاری این انتخابات در روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در ساختمان اداره جهاد کشاورزی شهرستان قزوین (انتهای بلوار باهنر) خبر داد.

محمد گرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برگزاری این انتخابات در خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این انتخابات در روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قزوین واقع در انتهای بلوار شهید باهنر (دروازه رشت سابق) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این انتخابات دو اتحادیه باغبانی و اتحادیه همگن زراعت و منابع طبیعی انجام می‌شود که هدف از برگزاری این انتخابات، تشکیل اتحادیه‌های کشاورزی، تقویت بنگاه‌های خصوصی و واگذاری وظایف برای انجام بهتر امور است. با ایجاد نظام صنفی کشاورزی کشاورزان می‌توانند راسا در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کنند.

رئیس هیأت‌اجرایی انتخابات نظام صنفی استان قزوین با بیان اینکه هویت‌بخشی به شاغلین و مشاغل بخش کشاورزی از اهداف اساسی این انتخابات است، گفت: ارتقای جایگاه حرفه‌ای بخش کشاورزی، دفاع از حقوق و منافع صنفی و پیگیری مطالبات قانونی و صنفی شاغلین بخش کشاورزی، حضور در مجامع سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بخش کشاورزی از جمله مزایای تشکیل نظام صنفی است.

گرویی افزود: تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در راستای تعیین الگوی کشت، تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در جهت تنظیم بازار، قیمت گذاری محصولات کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصولات سالم و بهبود شرایط تولید، همکاری با وزارت جهاد کشاورزی در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی و مهارت تولید کنندگان و ترویج شیوه‌های نوین از دیگر مزایای این انتخابات است.

وی ادامه داد: افرادی که عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان قزوین هستند برای شرکت در انتخابات اتحادیه صنفی همگن زراعت و منابع طبیعی می‌بایست در صبح روز شنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با در دست داشتن کارت ملی و اصل پروانه کسب کشاورزی معتبر در محل اخذ رأی حاضر و در انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات نظام صنفی استان قزوین یادآور شد: همچنین افرادی که عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان قزوین هستند، برای شرکت در انتخابات اتحادیه باغبانی می‌بایست در صبح روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در ساعت یادشده و با در دست داشتن مدارک ذکر شده در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 754695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.