تداوم بخش اهداف و افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی باشیم

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری ایلام با بیان اینکه تداوم بخش اهداف و افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی باشیم، گفت: ایستادگی در برابر استکبار موجب تغییر سرنوشت جهان معاصر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام ابوالحسن مهدوی امروز- شنبه بیست و نهم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اهداف و آرمان‌های انقلاب الهی امام از زبان آزادی خواهان جهان شنیده می‌شود، اظهار کرد: طبق تکلیف شرعی، قانونی و انسانی باید تداوم بخش اهداف و افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام اضافه کرد: با بهره گرفتن از توان و ظرفیت تأثیر گذار رسانه‌ای در جهت معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی امام تلاش شود.

چهاردهم و پانزدهم خردادماه مظهر پیوند جاودان و تاریخی امام و امت است

حجت الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به اینکه روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ ملت ایران با یاد امام عجین شده است، اظهار کرد: این دو مناسبت بزرگ مظهر پیوند جاودان و تاریخی امام و امت، و نشانه دلدادگی حقیقی ملت بزرگ ایران به ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه هر سال در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه ویژه برنامه‌هایی به منظور سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، و شهدای قیام خونین ١۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، افزود: امسال برای سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا در نقاط مختلف استان ایلام برگزار شود.

کد خبر 754685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.