مباحث سیاسی در میان اعضای شورای شهر باید کم‌رنگ شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شوراها باید به سمت عمران و آبادانی شهرها حرکت کنند، گفت: مباحث سیاسی در میان اعضای شورا باید کم‌ترین رنگ را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار جمعی از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان که در دفتر جامعه مدرسان حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت، اظهار کرد: شوراها با تأخیر ۲۰ ساله به جمع انقلاب اسلامی پیوستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورا نمی‌توانند در یک دوره چهار ساله به خدمت خود ادامه دهند و از این مسیر جدا می‌شوند، افزود: باید از ابتدای فعالیت اعضای شورا برخی محکم‌کاری‌هایی انجام شود تا افرادی که نمی‌توانند در این مسیر بمانند، از ابتدا جدا شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید اعلام نظرها سلیقه‌ای باشد، تصریح کرد: اعضای شوراها به کف میدان مردم می‌روند و نسبت به مجلس شورای اسلامی دارای درجه‌بندی هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه نظارت لازم بر عملکرد کار شوراها کم است، خاطرنشان کرد: مجلس باید نظارت خود بر شوراها را افزایش دهد تا کار به بهترین شکل انجام شود.

وی با بیان اینکه شوراها باید به سمت عمران و آبادانی شهرها حرکت کنند، خاطرنشان کرد: مباحث سیاسی در میان اعضای شورا باید کم‌ترین رنگ را داشته باشد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود، یادآور شد: اگر این اتفاق رقم خورد، بزرگ‌ترین خسارت به مردم می‌رسد.

کد خبر 754624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.